Sista kvällen

Nu är det inte många timmar kvar tills jag är 17 vårar. Jag tror jag fått någon slags kris för jag känner mig gammal. okej, arton vill jag bli men inte äldre, jag klarar mig fint. Imorgon kommer jag bli väckt  halv 6 med tårta och en förfärlig sång. Men det är tanken som räknas:) för övrigt sov niklas över här idag, underbart:) Ieftermiddags var jag och lillkim och härjade i stan. Vi kom på vad "pömsigt" egentligen betydde, skrämmande att man lärt sig det ordet som liten. Ikväll solade jag med jessica och stefan efter det bar det av till friskis där jag och jessica boxades. JAG VAR VERKLIGEN SLUT! efteråt drog jag upp på gymmet, där spännisarna väntade. haha


Assar the one and only

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas att du hade en underbar fördelsedag <3<3=D

2007-04-05 @ 17:38:37
Postat av: Sandelin

It's hard to say but.. Majken du är en av spännisarna;)

2007-04-09 @ 14:14:30
URL: http://esandelin.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0