en stor soppa.

Mitt liv är en enda stor soppa just nu, allting blir för det mesta fel.
1. Jag försov mig och glömde lunch.
2. Jag har drabbats av en jävla febersjuka som förhoppningsvis försvunnit.
3. Jag har skadat mig 2 gånger på jobbet idag. första gången fick jag en spade på fingret, det small och svullnade upp. andra gången stötte en grävskopa till en planka som hamnade på mig.
4. Jag har haft ont i huvudet idag.
5. jag jobbade över ofrivilligt och obetalt pga att alle åkte iväg med elbilen med min mobil så jag visste inte vad klockan var.
6. Jerry är en pest och pina, pallar inte.
7. Du sviker mig om och om igen, samma misstag. när ska du förstå?:'(
8. Jag mår dåligt över att jag fortfarande älskar dig trots det du har gjort.
9. Jag saaaknar sanna något fruktansvärt. syster, vart är du?

skulle kunna rabbla upp minst 5 till saker men nu orkar jag inte vara negativ längre. =)
You make my day, E.


Sanna och jag.

image49image50

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0