:(

vad fan sysslar jag med? vad fan sysslar alla med? seriöst, just nu är jag en vilsen själ som bara blir sårad om och om igen men om man inte offrar får man inget.


jag är inte vuxen än iaf:)

Vuxenpoäng.com - Hur vuxen är du egentligen?

Din vuxenpoäng är: 9.5

 

Din ålder borde vara 18.3 enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse


test

idag gjorde jag ett kvinnlighetstest, resultatet blev...
Din poäng: 274
Det är sådana som du som sätter definitionen för vad som är kvinnligt och inte. Du är ett praktexempel av kvinnlighet. Sträck på dig och var glad!
http://www.environstudios.com/quiz/kvinnlighet.php

jag gjorde även ett manlighetstest.
Din poäng: -12
Du är inte en man. Du är snarare en kvinna. Det finns dom som är mer omanliga än du, men du har en bra bit att gå innan du ens kan börja kalla dig för en ung pojke.
http://www.environstudios.com/quiz/manlighet.php

MED ANDRA ORD ÄR JAG NOG KVINNA. haha


hej där

för ett tag sedan kom jag hem från en promenad med lillkim. Vid fotbollsplanen mötte vi Daniel,Jimmy och Didrik. De spelade fotboll och var allmänt kassa. Lillkim visade vart skåpet skulle stå och missade med sisådär 2 meter. haha Efter tjöt i cirka 25 min fortsätte vi våran promenad i den ståtliga huvudstaden.

I helgen var jag och min kära kompanjon i båten, underbart!
Det regnade hela fredagskvällen och var mulet som*** på lördagsförmiddagen  så vi blev självklart lite oroliga för att vi skulle åka hem sollösa. Men det blev  kanon väder ändå för att vara såhär års:) För mig finns det inget som slår att vara i båten. Om ingen skulle tvinga med mig hem hade jag kunnat vara där hela sommaren. Jag kan sätta mig i en buss i flera timmar bara för att få vara där en helg. Solen, havet, stämningen, vågorna, värmen, friheten, avkopplingen, nää, jag kan bara inte leva utan det.
Vissa blir negrar i solen andra blir turkosa men vad gör det, vi har kul!

Helgen var händelserik, hoppas du överlevde Emelie! Min familj är som den är. Jag kanske också blir sådan?
Nu fick du se vad jag lever för, jag fick ju se vad du lever för i Januari. Hoppas vi kan göra om det här!
image47
image48

haha

nu sitter jag och väntar på helgens bilder min kära kompanjon skickar dem till mig:)
jag sitter här och underhåller mig själv. haha
först söker man efter sitt förnamn och  tar första bilden man ser, där efter efternamn;) BILDERNA SÄGER ALLT

emelie
image43

Sandelin
image44

och
 Malin
image45

Assarsson
image46

RSS 2.0