hej där

för ett tag sedan kom jag hem från en promenad med lillkim. Vid fotbollsplanen mötte vi Daniel,Jimmy och Didrik. De spelade fotboll och var allmänt kassa. Lillkim visade vart skåpet skulle stå och missade med sisådär 2 meter. haha Efter tjöt i cirka 25 min fortsätte vi våran promenad i den ståtliga huvudstaden.

I helgen var jag och min kära kompanjon i båten, underbart!
Det regnade hela fredagskvällen och var mulet som*** på lördagsförmiddagen  så vi blev självklart lite oroliga för att vi skulle åka hem sollösa. Men det blev  kanon väder ändå för att vara såhär års:) För mig finns det inget som slår att vara i båten. Om ingen skulle tvinga med mig hem hade jag kunnat vara där hela sommaren. Jag kan sätta mig i en buss i flera timmar bara för att få vara där en helg. Solen, havet, stämningen, vågorna, värmen, friheten, avkopplingen, nää, jag kan bara inte leva utan det.
Vissa blir negrar i solen andra blir turkosa men vad gör det, vi har kul!

Helgen var händelserik, hoppas du överlevde Emelie! Min familj är som den är. Jag kanske också blir sådan?
Nu fick du se vad jag lever för, jag fick ju se vad du lever för i Januari. Hoppas vi kan göra om det här!
image47
image48

Kommentarer
Postat av: Sandelin

GOTT FOLK, den bilden när vi solar, där är det varmt men frös som skamm. Är glad att jag inte tog av mig mer, för blev tillräckligt sjuk, men vissa här, visar allt:P haha

2007-06-05 @ 23:22:11
Postat av: Anonym

hahahaha

2007-06-06 @ 10:24:58
Postat av: paulina

hihiihih.. vem blir turkos när den solat?! ^_^ det har jag då aldrig sett någon bli. haha

2007-06-30 @ 19:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0