när ska du lära dig?

Piggare efter en tuff men jälvigt rolig helg:) Ni är för goa brudar hoppas jag inte skämde ut er.
Hade ett långt samtal med dig idag, jag blir så trött! när ska du förstå? näsr ska du lära dig? hallå!! jag är fruktansvärt besviken på dig det vet du. Vad ska alla säga? Kom igen skärp dig, det är inte första gången det här. Men denna gången fick du känna på hur det känns. hoppas du lär dig utav det. Vart en mycket trött men rolig dag idag efter skolan var jag och tränade med malin.

4 dagar kvar nu emelie:)

tyvärr har jag bara en bild från helgen på emelie och om jag la ut den skulle hon döda mig men jag lovar att det dyker upp en från nästa helg^^,

jag är inte blond.

image34

RESPEKT?

Respekt, nu förtiden har det ordet nästan ingen betydelse alls, för ingen visar respekt mot någon. Folk säger att dom vill ha respekt. Men grejen är den att man inte kan tvinga till sig respekt utan man måste förtjäna det. Slår man upp ordet i en ordbok så står det "visa hänsyn till andra". I dagens samhälle är det cirka 5% som visar hänsyn, 95% som tror att dom är bäst och de lever även sitt liv på det viset. Det finns ett ordspråk som lyder; "När du är låg, bli inte lägre. När du e hög, bli inte högre". dvs. om du är låg, deppig och har problem så tänk dig inte lägre ner utan tänk postivt och allt kommer att bli mycket bättre. Om du istället tror att du är bäst så kom ner till jorden och möt oss andra på en och samma nivå. För vi har väl alla någon gång mött en människa i nöd som behöver en utsträckt hand. Alla har nog även mött en person som tror sig vara bäst och ha allt. Men efter ett tag får den personen en spark i röven och allt går baklänges. För i allt bra finns det något dåligt och i allt dåligt finns det något bra. Så om något verkligen känns dåligt, oroa dig inte en skyddsängel finns vid din sida och vakar över dig så allt ordnar sig. Och om allt är för bra för att vara sant, sitt ner, ta några djupa andetag och fundera på att snart kommer något hända, för allt kan inte alltid vara bra.

Ett problem som går att lösa är inget problem. Ett problem som inte går att lösa, skit i det helt enkelt, för det går ju inte att lösa.

image31


Uppdatering

Det har hänt mycket sedan sist. En höjdarkortege helg får inte glömmas även vissa vill förtränga den;)(inga namn nämnda emelie) Idag vaknade jag upp på den stora dubbel självuppblåsbaramadrassen, den är hur go som helst, på göta. Efter att insätt att jag glömt byxor (bra) så var jag tvungen att slänga på mig klänningen och bege mig till det nationella provet som ägde rum i boråshallen. Det var inte så svårt faktiskt..
Sedan var det dax för idrott, jag och ingrid sprang hela 4 varav runt ramnasjön. Min kondition är långt ifrån på topp, tur att man inte gör någon årsmätning det vore hemskt.

Pratade med daniel idag också. Man får komplex när man hör han snacka.. Han hade sprungit 3 km innan idag och han skulle ut på en 6kmsrunda. Fan det var längesedan man hade en sådan kondition men dit ska jag igen kanske inte idag, inte imorogn men snart!

Jag höll nästan på att glömma att emelie har blivit guldig också (nästan blond) :D
Ne nu väntar TMS boken!
Assar


RSS 2.0